Kızlar bebeğime cinsiyetini öğrendiğimden beri çok abartmadan bişeler almaya başladım artık yavaş yavaş yıkayıp ütüleyip dolabına yerleştirmeye başliyim diyorum aldığım seyler gözüme az geliyor e bebek civil indirimlerini takip edip almıştım hep 9-12 aya kadar topladım 😂 ama gözüme az geliyor sizce yeterli mi eksik gördüğünüz var Mi
ALINANLAR
#5 tane yeni doğan 4 tanede takımların içinde sıfır kollu zıbın alındı.
#5 tane yeni doğan takım alındı.
———————————————————
#3 tane 0-3 ay tulum patikli
#4 tane 0-3 ay sıfır kollu zıbın atlet alındı.
#2 tane 0-3 ay kısa kollu zıbın alt üst takım alındı.
#4 tane 3-6 ay uzun kollu beyaz ve renkli çıtçıtlı bari alındı.
#4 tane 3-6 ay pijama eşofman altı alındı.(patiksiz)
#6 tane 3-6 ay eşofman altı alındı.(patikli)
3 tane 3-6 ay kısa kollu zıbın alındı.
#4 Tane 3-6 ay sıfır kollu Beyaz zıbın alındı.
———————————————————
15 çift çorap alındı.
4 tane yelek alındı 3 tane örüldü.
———————————————————
#4 tane 6 ay kazak alındı.
#1 tane 6 ay gri hırka alındı.
1 tane 6 ay pijama takımı alındı.
#1 tane 6-9 ay takım alındı.
2 tane 6-9 ay pijama altı alındı.
———————————————————-
#2 tane 9 aylık kazak alındı.
#1 tane 9 aylık kapşonlu hırka alındı.
#1 tane 9-12 pijama takımı alındı.
#2 tane 9 ay eşofman pantolon alındı.
———————————————————-
#1 tane 1 yaş kazak alındı.
#2 tane 1 yaş hırka alındı. (Sarı,gri)
#1 tane 1 yaş eşofman altı alındı.
#2 tane 1 yaş kot pantolon alındı.