Mineeaa benim o haftada vardı sızı gibi batıyordu kasığıma vajınama doğru 2 kere gittim randevu buldum farklı doktorlara hemde ikiside bişey yok normal dedi aşağıdamı dedim hur kasılman felan yok rahim büyüyor felan dedi magnezyum bile vermedi istediğim halde sade soda yoğurt felan ye dedi ama idrar yolu içinde tahlıl yaptırdım sağlık ocağında enfeksiyon varmı diye belki enfeksiyon vardır bende çok az cıktı saşe verdi rahatladım baya git istersen sende canm en azından randevu bulursan eğer gösterirsin sonuclarını hemen