Nilerkanc 33 haftaligim o zamandan bu zamana nefes darligiyla beraber yaşıyorum şuan hat safhada kardiyoloji ye bile gittim acaba kalpte mi bişey var diye çok şükür temiz çıktı ama bol bol yürüyüş önerdi doktor hareketsiz kalma dedi k da tetikliyor Muş bide size tavsiyem sizinki daha minik ama akşam çok geç saatte ağır yemek yememeye çalışın o da bende çok tetikliyor du çok geçmiş olsun yaşayan biri olarak sizi çok iyi anlıyorum 🙁