Antibiyotik bende kullandım hatta bebeğim çok küçüktü 1 . Trimestirde dişim apse yapmıştı bişey olmuyor çoğu arkadaşımda kullandı idrar you enfeksiyonu bende de var monurol şase kullandım geçmedi vajinal ovül kullandım geçti ama şimdi tekrarladı sanırım bu idrar yolu enf. peşimi bırakmıyor