busra1997alpaslan2021 Elifysr benim hep oldum olası 9 10 suanda düşük galiba hafif başım dönüyor 8 dir tansiyon aletim yok ama kendimi bildim bileli böyle olduğum için anlıyorum
slnurn Elifysr en başından beri bendede var tansiyon düşüklüğü 35.haftadayım hala öyle 10/5 9/5 hep bu şekilde. Ama bir zararını görmedim.
Betfer Elifysr canım karnın şişti mi benim artık belli oluyor 16 haftayım merak ettim . Tansiyon yüksekliği daha kötü biliyorum bu arada
Elifysr slnurn inşallah zarar görmesin bebişlerimiz dün 8 /3 e kadar düştü korkuttu beni 9/5 oluyor çoğunlukla
Elifysr busra1997alpaslan2021 ben çok kusma yaşadım hiç birşey yiyemiyordum o zaöam doktor buna bağlı olarak görmüştü serum bağlanmıştı 2 gündür kusmuyorum ama 8/3 e kadar düşünce korktum
Elifysr Betfer belli olmuyor canım ,çok dar giysem minik göbek gibi durur sanırım.Ama benim kızımdada çok çıkmamıştı herkese göre değişiyor sanırım.
Akbulutsevda Bende 30 haftama girdim ama malsf bnm de hep düşüyor. Çıkmasından iyidir diyor doktor ama bol bol su içmek tek çözüm galiba
minicikanne Elifysr Benimde düşüyordu ama bir müdahale yapılmadı. Tansiyon düşüklüğüne olumlu bakıyorlar çünkü, yüksek olmasın düşük olsun diyorlar.
Elifysr minicikanne içim rahatlıyot bu yorumları görünce düne kadar net hissediyordum bebişi bugün çok hissedemiyorum biraz endişelendirdi
minicikanne Elifysr daha küçük bebeğin canım o haftalarda az hissediliyor, genelde gece oynuyorlar. Endişelenme.
Elifysr Betfer hamur işi çok tüketme canım bebişine hiç bir faydası yok ekmeğide benim doktorum yersen tam buğday ye dedi .Son aylarında zorlanırsın dikkat et kendine