Selam kızlar 😊 17 haftalıgım bisey sorucam gece tuvalete kalktım sağ kasıgıma yakın bi yerde şişlik vardı ama afedersiniz tuvaletim ve gazım da vardı hissettim. Tuvalete gitmeden sırt üstü yatınca bi de ayakta daha iyi hissediyodum tuvalete çıktıktan 5 dakika sonra geçti bi ara korktum acaba bebek asagı mı indi diye ama sonra gaz mı acaba dedim. Hiç yaşadınız mı böyle bir şey? Ağrı sızı olmadı dediğim gibi tuvalet sonrası geçti 5 dakika içinde