gulstgl haftam bitecek bebek bugün makata biraz baskı yapmaya başladı. Erken doğum riskim olduğu için sürekli yatıyorum. Bu baskı hissi normal mi yoksa erken doğumla alakalı mı emin olamadım
gulstgl Masal53 başı 26. haftadan beri aşağıda acaba dedim büyüdükçe baskı mı yapıyor ama yine de sorcam kontrolüm haftaya teşekkür ederim🙏🏻
Asyaayaz1 Masal53 29 dan beri bende öyle hissediyorum bebeğim Doğum pozisyonuna geçmiş 32 de öğrendik 34 üm hala baskılar sizde gittiğinizde sormuş olun özellikle ağrı vs yaşarsanız şiddetli gidin🌸
gulstgl Asyaayaz1 yok sadece ara ara baskı hissi oluyor o da bugün başladı garipsedim birden teşekkür ederim ☺️🙏🏻