Tubis2021 Kızlar 29-4 deyim ama sürekli tansiyonum düşüyor 8-4,9-6 sürekli bu şekilde arkasından bi çarpıntı gelişiyor doktorum düşmesi sıkıntı değil yüksekse kork diyor sizin de böyle oluyor mu? Ne yapmak lazım ?
Kuyumcu Tubis2021 benm tansıyonum genelde dusuktur hep 9/6 kı cok tuz tuketmeme ragmen ama hamılelıkden berı 10/8 11/8 falan seyredıyor
balarisi06 Tubis2021 bende ilk zamanlar öyleydim canım doktor sürekli ağzına bişey at yemek aralarını asla uzatma demişti öyle yapınca iyi geldi bana 🤒
Hiraa Tubis2021 canım malesef bende oyleyım ozellıkle sabah kahvaltıdan sonra asırı dusuyo soguk terler goz kararması felan uzun sure ac kalmayacakmışın yuksekse kork ben doktlruma dusuyo dedım ac kalma dedı onemsemedı bıle yuksekse sıkıntı
Tubis2021 Motherhoodie tuz çok tüketiyorum bir de sadece ayran filan da değil elim yüzüm şişti tuzdan resmen
Tubis2021 Kuyumcu ben de öyle tuzsuz hiçbirşey tüketmem aslında. Hamilelikten önce bu kadar düşmezdi ama şimdi çıkmıyor resmen
Tubis2021 balarisi06 ben de öyle deneyim canım uzun süre yemek yemediğim zamanlar oluyor gün içinde tetikliyor demekki 😕
balarisi06 Tubis2021 evet mutlaka yap böyle ya kuruyemiş at ağzına ya meyve at hiç bişey buşamazsan kuru ekmek at doktor beni bu konuda çok uyardı geçti seninde geçer inşallah 🥺
Tubis2021 balarisi06 inşallah 🙏🏻 yoksa bi yandan sıcaklar bi yandan bu tansiyon son aylarım geçmeyecek
Tubis2021 Hiraa benim ki de öyle dedi hamileliktendir deyip geçti 😬 aynen anlattığın gibi oluyor nefesim yetmiyor gözümün önünde sinekler uçuşuyor korkuyorum bi yandan da 😟 rabbim yardımcımız olsun bu sıcaklarda bir de
Hiraa Tubis2021 doktlr onemsemıyo bıle 😂 aynıyız canım insankn gaşam kalıtesı bıle dusuyo vallahı 😕 ayaklarını yukarıda tut yatıpta bıde tuzlu ayran ıc canım ben oyle yapıyom amiin vallahı su gıbı terlıyom bende 29 haftalıgım aynıyız 😍
ikiprensannesi2 Tubis2021 bende aynıyım ve bayılıyorum sürekli yolun ortasında felan düzelmedi bir türlü çok kötü ayağa kaldrmyor ya
Tubis2021 ikiprensannesi2 senin daha kötüymüş yanında birisi bulunsa sürekli tehlikeli bi durum yoksa allah korusun 😟 bayılma filan ben de çok şükür yok şimdilik iki hafta sonra kontrolüm var bu sefer biraz abartıp da anlatacağım doktora bakalım ne diyecek 🥶
Tubis2021 Hiraa rabbim hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin 🧡 durdurğum yerde terliyorum senin dediğin gibi üst değiştirmekten gına geldi 😅
Pinarnehirbebek Benım de çok dusuyor canım doktorum şu tüketimine dikkat et bu dönemde kan damarları genişliyor kan basıncı artıyor dedi bol bol su tüket biraz daha tuzlu yemeye çalış tuzlu Salatalik zeytin Ezine peyniri VS
Tubis2021 Pinarnehirbebek canım üç litre içiyorum ve WC den çıkamaz oldum artık böyle böyle bitireceğiz artık ne diyim bebişlerimiz iyi olsun da
Tubis2021 ikiprensannesi2 ben o haftalarda öğrendim doktor emin değilim ama yüzde doksan kız demişti sana da söyler büyük ihtimal