Merhaba hanımlar folikasit ve omega hapı midesine dokunan var mı? Doktoruma sordum ama vereceklerimin hepsi aynı etkiyi yaratır içerikleri aynı bunu içmen lazım dedi ama ilacı kahvaltıdan sonra içiyorum sonra sürekli affedersiniz ağzıma geliyor hatta kusuyorum bazen sizde böyle bir sorun yaşıyormusunz previt positive+omega kullanıyorum. Bu hapı Kullanan varmı ?