seyhanmiray18 baloglusuuumm olur canm ben 12 haftamda ogrendim net erkekti bende gordum hatta ultrasonda😊
Mltm88 baloglusuuumm Banada 12.haftada yüksek ihtimal erkek dedi.Bende pipisini görmüştüm zaten…Sonrasında kesinleşti💙💙
Ays0 Pozisyonu uygunsa ve cihaz iyiyse belli olur. Benim 11+2de ilk tahminde bulunuldu ve değişmedi kızım olacak 31 haftalık olduk