Fatma_cnr34 BenMathilda ben de bırakmayı denedim 1 gün kullanmadım alerjik olmuş gibi hapşırıyordum sürekli gözlerde kaşıntı dudakta kuruluk oldu tekrar ilaca başladım geçti
BenMathilda Fatma_cnr34 AA şaşırdım benim gibi olan tek siz Azaldi biraz bugün sabrettim bakalım inşallah biter