Selam Annişler nasılsıniz
29 haftalık gebeyim
Baştan beri yakamı bırakmayan kusmalar Bulantilara bir nebze deva olan prilami 3 gündür bırakmış bulunmaktayim
Bu ilaç resmen bağımlılık yapmış, ilk iki gün zorlandım epey, suan daha iyiyim çok şükür.
Ancak şöyle bir sıkıntı var ki felaket kaşınıyorum.
Sebebi alerjik midir, prilami bırakmakla ilgisi var mıdır yoksa kolestaz yolu mu görüldü bana acaba🤔 elbette ki doktor bilir, kontrolüm haftaya
Ancak yine de tecrübe edinenlere danışayım dedim, var mıdır bir fikriniz???