Elfdnzz Merhaba hamiş anneler malum deniz sezonu acıldı tatil için nasıl alışveriş yaptınız ? Göbüşlerimiz çıkmiş durumda hangi mağzadan alışveriş yapıyorsunuz fikir verirmisiniz ?
Dilekcnkn Elfdnzz Penti aldık mayo falan kıyafet olarak İstanbul Sefaköy’de mağazalardan aldım jean tulum, pliseli elbise falan öyle karışık kuruşuk 😂üzerime hangisi olduysa ama baya bir zorlandım yani
Kuyumcu Elfdnzz ay bu sene bızede tatil yok gecen senede pandemıden gıdemedık seneye cocugumla gıdıcem ınsallah bızımde dogum yakında
Elfdnzz Dilekcnkn bende lcw aldım hamile şortları ama bol oluyor karnım cok fazla cıkmadığı icin bende rezil oldum alışveriş yaparken 😂
Dilekcnkn Elfdnzz Ben de kendime mayo ve etek aldım felaket duruyorum amann dedim zaten gittiğim yerde kimse tanımayacak birde hamileyim diyip alıp çıktım 😂