Kızlar çok afedersiniz ama basina gelen var mı hamileliğimin 36 haftasindayim bu zamana kadar iki kere idrar yolu enfeksiyonu geçirdim en son tahlillerim temiz çıktı bir ay önce falan. Ama şuanda bir kaşıntı başladı bende gecmiyo üç gündür neden olur acaba yaşayan var mı