Demet84 24derya_11 ayy gözün aydınnn ne tatlıştır şimdi bebiş :) maşallah 🧿🧿🧿 sen nasılsın nasıl oldu doğum
24derya_11 Demet84 çok tatlı bn daha tam sevemedim sezeryan olduğumdan dolayı doğumum kolay geçti çok şükür onun öncesinde yaşadığım doğum sancılarım zorladı biraz beni ama şimdi biraz ayağa kalktım yürüdüm
Demet84 24derya_11 iyi çok şükür canım Allah evladınla uzun seneler nasip etsin, nazarlardan korusun ikinizide :) darısı bizim başımıza inşallah 💞