Hayır öyle bir şey olmadığını söyledi doktorum ben geçen kontrolde 1.5 kilo vermiştim ama bebeğim çok iyi gelişmiş doktorum da sen kilo verdiğin halde gelişimi çok güzel dedi 2 canlısın fazla ye diyenlere bakma sakın böyle devam et o her türlü beslenir dedi bana