Seymatatogluozkin Kızlar dünde post açmıştım nst de sancı çıktı bugun gecede sırt agrısı başladı bunlar doğum belirtileri mi evde beklemek istedim doğru mu yapıyorum bilemedim
korkmazkubra Seymatatogluozkin bende 35+4 oldum benimde sury bel.agrisi bitmiyor alt tarfim da kemiklerim sizliyor resmen bende temmuzun 5 i gibi kontrole gidicem bakalim ne dicek doktorum normalde simdi de gitsem oluyor 2 hafta oldu gideli ama maas 5inde yaticak hafif agrilar dışında baska bir sikayetim de yok ondan bekliyorum
AESahin Seymatatogluozkin endişe etmeyin bende 80 e kadar çıktı sancı hepsi de duzenliydi ama hissetmiyordum bende de gün içinde sırt bel ve kasık ağrısı devam ediyor
AESahin Elisammmbade son ayda bu sayılar normal siz hissetmedikce doktorlar da bişi yapmıyor rahat olun ultrasonda rahim ağzında kısalma yumuşama gorseydi zaten bırakmazlar sizi bende 80 sancı çıktığı halde yumuşama kısalma yoktu diye bunlar hazırlık sancıları dedi doktorum
Elisammmbade Seymatatogluozkin bilmiyordum ki canım doktor bişey demedi ama bende anlamıyorum ilk defa girdim 🤭🤭
Seymatatogluozkin Elisammmbade Bende aynı ilk kez girdim şehir hastanesine gidiyorum kendı doktorum da haftaya gelecek ızıne cıktı baska bı dr cıktım kendı Dr olsaydı bu kadar takmazdım o çok motıve edıyor
Elisammmbade Seymatatogluozkin doktor bulmak zor gerçekten Kocaeli de gitmediğim özel doktor kalmadı hiç birinden memnun değilim 🙄
Seymatatogluozkin AESahin Evet baktı altan muayne etmedı ama uzunluğa bakıcam dedım normalde sadece göbekten bakarken iç çamaşırımın oldugu yerden baktı
AESahin Seymatatogluozkin aynen özel bölgeye yakın yere tutar ultrasonu orda kısalma yoksa henüz doğuma var demektir hayırlısı olsun inşallah