AESahin Ezgiyns bence henüz normal tam yukarı çıkmamış oluyorlar 25 28 den sonra yukarı çıkıyorlar bende de öyle olmuştu
co2041 Ezgiyns ben 25.haftadayim hala kasıkta hatta pazartesi günü doktora sordum bence çok aşağıda sizce nasıl diye çok normal olduğunu söyledi