Nesra Merhabala 4+6 şuan bugün doktora gideceğim keseyi görürüz kesin dedi ama göremezsem üzülürüm biliyorum. Siz ne zaman gördünüz? ❤️
mucizem42 Nesra 6 haftada kese göründü ama çok küçük demişlerdi dmiki hafta sonra gel dediler yarın gidip kalp atışı dinleyecez insallah🤗
Semanurozgan Nesra ben 4 haftalıkken gördüm keseyi bebeği hala goremedik alltan bakınca kalp atışını duydum ama şükürler olsun
Meryemce92 Meryemce92 Yanlış yazmışım ya sata göre 5+1 ken gittim ultrasonda 5 haftalık çıktı. Adetinle uyumlu bi sıkıntı yok dedi keseyide o gün gördüm.
SayeMom Nesra tam 4 haftalıkken gitmiştim hiçbişey yoktu kese dahil, yarın 5+3 olacağım o zaman çağırdı inşallah görürüm🥰
Sema2019 Nesra bende senin gibiydim gördüğümde 6+4 de de çok şükür kalp atışı oluşmuş dedi doktor darisi hayırlı bir şekilde senin başına İnşaAllah