Kızlar merhaba. 31+4 de doktor randevum vardı bebeğin kilosu için 1800 gr dedi normal olduğunu söyledi. Erkek bebek bu arada. Biliyorum kıyaslanmaz ama çevremde olanların bu haftalarda bebeğinin kilosu 2100 gr civarında. Sonradan kafama takıldı. Alanyada yaşıyorum havalarda ısınınca sıcaktan pek birşey yemek istemiyorum. Beslenemedi mi acaba? 🙄