ayberen Kızlar çok üzgünüm. Bebeğimi akşam saatlerinde sürekli ağlamasından doktora götürdüm. Kolik dendi iki tane şurup yazdı aynı zamanda idrar tahlili istendi. İdrar thlili ve kültürü sonucunda yoğun şekilde bakteri var dedi doktor antibiyotik yazdı. Bunu bir hafta değil belki bi 14 gün kullanır dedi. Haftaya çarşamba kontrolümüz var böbrek USG de çekilecek. Bekliyoruz ama bebeğim iki gündür daha kötü sürekli ağlıyor perişan olduk. Temizliğine o kadar dikkat etmeme rağmen böyle olması canımı sıkıyor.
ayberen Damla________ Nedeni kakasının o bölgeye temas etmesi canım sonuçta bebeğin makası sıvı olduğu için o bölgeye gelmesi daha kolay oluyormuş kız bebeklerde. Önden arkaya temizlik yap dedi
Nisanurr Canım benim oğlumda geçirdi maalesef 😏 biz 10 gün hastanede kaldık bizde antibiyotik tedavisi aldık bizimkinde temizlikle alakalı değildi benim hamileliğimde vardı benden ona geçmiş ve ayriyetten erkeklerde sünnet olmadıkları için pipisi çok çabuk enfeksiyon kapabilirmiş o yüzden erken sünneti öneriyorlar nasipse 3.ayında yaptırmayı düşünüyorum
Damla________ ayberen evet normalde kendimiz de o şekilde yapmiyormuyuz zaten küçük yaşta mikrop kapmasın yavrucaklar
ayberen [bilinmeyen] Canım doğumdan hemen önce idrar tahlili yaptırmadım. Ama sezeryan oldum bende. Benden geçtiğini düşünmüyorum. Yalnız doğumdan önce bebeğim kakasını yapmıştı içerde..
ayberen Duru03 Yaptır canım tekrarlayabilir miş çünkü. Seninkinin belirtisi neydi peki kaç günlükken anladınız. Bize yatış vermedi doktor 35 günlük bebeğim
ayberen [bilinmeyen] Amiiin canım inşallah. Allah tüm yavrucaklara sağlık versin. Seninkini de sağlıcakla kucağına almanı nasip etsin.
Esa Kızımda da enfeksiyon var canim ilk 1 aylıkken kültürde cikti 10 gün antibiyotik kullandı geçti sonraki tahlili temizdi 4 aylık oldu 1 hafta önce nitrit çıktı doktor kız bebeklerde olur genelde idrar yolu mu başka bi yer mi ne kısaymış şu an ilaca gerek yok her ay tahlil yapılacak eğer ateş idrarinda değişiklik her zamankinden farklı bişey olursa tahlil zamanından önce gelin dedi bizimde temizliğine özen gostermekten başka yapabilecegimiz bir şey yokmuş yeterince de özen gösteriyoruz zaten