imgeeftelya beyza1234 28+6 da benim kızımda 1400 gram 40cm di doktor maşallah annesi iyi bakmışsın dedi bence genetik ama ben tospiğim babası tospik kızda tospik olacak 😂 doğuma kadar herşey değişir bence normal yani genetik faktörlerde etkiliyor
beyza1234 Seyma46-46 daha yüksek olmasını istemezdim dedi doktorumda cok mu diye tereddüt etmiştim degilmiş :)
beyza1234 imgeeftelya imgeeftelya kesinlikle genetik bencede ama benim doktorum okadar kilo takıntılı ki beni gecti 4 kilo bebek sevmiyorum ben dedi 😂 3 3200 gibi ideal diyo bakalım ne olacak bizimki