Selam arkadaşlar haftaya salı kontrolum var şuan 37+3 oldum yani kontrol günü tam 38+1 olcam doktoruma sormam gereken birkaç sorumu not aldım merak ettiklerimi bu arada hastanem özel hastane işte benim sorularim
Gece doğum veya siz hastanede olmadığınız gün doğum olursa gelir misiniz?
Özel Ebem olucak mı?
Eşim dogumuma girebilir mi?
Doğum nasıl oluyor süreç nasıl işliyor?
Süslemeyi hastane mi yapiyor?
Doğumhaneyi görmek istiyorum musaitse mumkunmu?
Benim merak ettiklerim haftaya doktoruma soracaklarim bu kadar hanimlar sizce başka neleri bilmem gerekiyor süreç hakkında doktora sorulması gereken bilmem gereken başka neler var sizde doktorunuza sorucaginiz soruları yazar mısınız hem fikir olmuş olur😊