Aslhansola45 Kızlar 10 haftalığım ve kanamam oldu doktor bi sıkıntı yok ama düşük tehlikesi belirtesi olabilir dedi progestan ve düşük iğnesi verdi sizce normal mi bu
Ilkayy Aslhansola45 11 haftalıktan benimde kanamam vardı. Hastenede yattım düşük tehlikesi dedi doktor fok şükür şimdi 21 haftalık olduk progestonu hala kullanıyorum ben iğnede vuruldum. Yat dinlen sadece WC ve yemek yemeye kalk kesinlikle iş yapma
2-prensesannesiii Aslhansola45 bende 10+4 günlük hamileyimm dün benimde kanama oldu doktor bir sıkıntı yok dedi bebek iyi dedi ama yat dinlen kendini yorma dedi plesenta bu haftalarda yerleşmek için yer arıyor çok önemli bu hafta dedi onun için dikkat et dedi