SedaManavolu Bugün 33+1 olduk. Ayagımda sislik yani ödem vardı ama bir kaç gündür baş parmagımı yukarı dogru oynatınca cok acıyor. Tereddüt oldum acaba gecicimidir yoksa ödemdenmi kaynaklanıyor. Benm gibi olan varmı?