2 gün önce aşı olup olmamakla ilgili post açmıştım kararsızdım ama çok araştırdım zaten doktorum öneriyordu kendimde sağlıkçıyım ve çalışan bütün arkadaşlarıma sordum ve dün gittim aşımı oldum biontech oldum çünkü bunun üzerine hamile hayvanlarda yapılmış deneyler var (bazı ilaç gruplarında olduğu gibi kategorilerine göre ilaçlar hayvanlar üzerinde deney var insanlar üzerinde yok ama bazen hamilelere verilebiliyor )ama sinovacta yapılmış bir deney yok. biontechte abd de 35 bin hamile kadına yapılıp olumsuz bi sonuca doğuma kadar bi sorunla karşılaşılmamış gibi bilgiler var üstelik bebek antikorlu doğuyormuş benim bildiklerim bunlar hastalığın aşıdan daha büyük sonuçlar getirebildiğini ve yüksek riskli grupta olduğumuzda okuduklarım arasında hayırlısı olsun