Kubra_cecen Merhabalarrr ben kahvaltı ettim şimdi ilaç yemeklerden önce içiliyormuş unuttum öylece kahvaltıdan sonra içmem sorun olurmu acaba öyle kullananız varmı?
Zeysezer Kubra_cecen yemekten hemen önce içiyorum ben. Ama bazen unuttuğum oluyor araya bi şekilde sıkıştırıyorum akşam yatmadan falan bi yan etkisi olmadı
Yarenn92 Bende kahvaltıdan sonra içiyordum fakat bıraktım kasıklarsa ağrı yaptı hamilelik öncesi başlamıştım