6 aylık hamileyim park yatak almaya karar verdim sizlerinde fikirlerini almak istedim benim park beşik istememin sebebi odamda olucak bebeğim ayrı odası olmayacak 2 3 yaşa kadar kullanırım sonra kaldırırım diye düşünüyorum zaten daha sonra kayınvalidem ile kalıyorum odasında 2 bazası dolabı var genç odası modunda dekor ettim orasını orada yatar diye düşünüyorum sizin bu konuda fikirleriniz nedir acaba?