29 mayıs günü düzenli sancılarım olmasına rağmen açılmam olmadığı için sezeryan doğum yaptım her şey yolunda kızım yanımda ve zaman her şeyin ilacı sadece sabır gerekiyor. sormak istediğiniz ne varsa cevaplayabilirim uzun uzun anlatmak isterdim ama kimseyi sıkmak istemiyorum isteyen olursa anlatırım ☺️💕
bu arada izmirde yaşayan arkadaşlara önerebileceğim en iyi hastane çınarlı hastanesi doktorum başta olmak üzere tüm çalışanları mükemmeldi iyi ki burada doğum yaptım dedirttiler bana naçizane tavsiyem yinede sizler bilirsiniz hepinizi öpüyorum 🥰😘