Nurdanizgi Merhabalar 24+6nci haftam akşamdan beri lavobaya girdikçe kahverengi leke geliyor 7.haftamda bir düşük tehlikesi atlatmıştım şimdi böyle olması beni çok tedirgin etti böyle birşey yasayan var mı acaba ?