Merhaba güzel Anneler ve Anneadaylari💞
Biz bugün tam 10 haftalik olduk🥰, aslinda gebeligimin basindan belli ara ara bulantim oluyordu ama cikartacak kadar degil, son 2-3 gündür ne yapsam bastiramiyorum ama cikartamiyorum da, bugün sabah 5 de sükür cikartim cünkü artik daralmaya baslicaktim uykudan uyandim kosa kosa WC ye gitim. Acaba insan 10 haftadan sonrada cikartmaya baslar mi😕
simdiden herkese Tesekkür ederim🥰