Handecik Merhaba histereskopi sonra rahmi in küçük oldugunu soyledi drum internetten baktım pek iç acıcı seyler yok böyle olup sağlıklı gebelik elde eden var mı
Feyza11 Handecik canım bir arkadaşla konuşmuştum Rahmi küçük mü bilmiyorum ama şey dedi rahim 7 aydan sonra bebeği büyütecek kadar büyük değil ondan 7 aylıktan sonra bebek içerde kalsa da gelişimi olmuyor prematüre doğurdu 1 oğlu 1 kızı var 30 31 de doğuruyor ama Allah nasip etmiş sana da eder inşallah canım ❤️💐üzülme hiç
Handecik Feyza11 tesekkur ederim umut verdiniz❤️, benim 3 kimyasal gebeliğim var tüp bebek öncesi histereskopi yaptı Dr dün küçük rahmin dedi bende arastırdım arastırdıkca kafama taktım dünden beri inşallah benim de kucağıma sağlıkla almak nasip olur 🙏🙏🙏
Feyza11 Handecik allahtan asla Ümit kesilmez canım benim diyorum ya o arkadaş prematüre doğurdu büyüttü küçük olan kızı 4 aylık oldu bile Hz Allah’a çok dua et inşallah rabbimin ol dediği şey kolay olur kolaylaştırsın zorlaştırmasın inşallah ( rabbi yessir vela tuassir rabbi temmim bil hayr ) ( allahım işimi kolaylaştır zorlaştırma hayır ile tamamla )