merveosman2627
ayneeeennnn o hevesin kursakda kalması çok kötü yaa. Her kes de sürekli ye ye diyince sinir oluyorum. Ağır hasta gibi davranıyorlar bazen siniirleniyorum. Sanki naz yapıyorum yemiyorum, ya da ben kendimi aç bırakmak için yemiyorum. Anlamıyor bazıları 😒😒