tugcemma ben 2li testte de sabredemeyip 11+5 te gitmiştim belki cinsiyet öğrenirim diye😅🙈 ama hiç biri detaylı ultrason kadar heyecanlandırmıyo beni.. İnşallah bebişlerimiz çok çok ekstra çok sağlıklılardır, o minik elleri parmakları gözleri burnu ağzı kulakları her organından sağlık fışkırıyodur ve bize benziyolardır🤭