Ebruuu42 33 haftalikken tam kontrole gittim. Bebeğim 2 kilo 100 gram, boyu 41 cm. Erkek bebek bekliyorum. Ve doktorum bebeğin birazcık kilolu tosuncuk olucak galiba, boyuda 1 cm uzun suanda dedi. Ama guzel birsey bu sorun yok birazcık önde olmasi sorun degil dedi. Simdi size neye göre zayif falan denilmis anlamdim. Kimde sorun var o halde. Takmayın üzulmeyin. Canı sagolsun yeterki kilo boy önemli değil cunku belli bir standart oldugunu dusunmuyorum. Her bebegin yapisi farklidir. Sağlikla kucaginiza alin 🤲🦋