AlEs Selam kızlar, 22 haftalık hamileyim ve özel güvenlik görevlisiim. 32 hastalık olana kadar Allahın izniyle çalışmaya devam edecem. Sonra ki süreçte doğum izni ne kadar sürüyor ve kaç para alınıyor bilgisi olan yazabilir mi lütfen
Bibebisgordumsanki AlEs 32 haftadan sonra doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası 8 hafta rapor suresi var. İsterseniz 32 haftada çalışabilir raporu alip 32-37 hafta arasındaki 5 haftayi doğum sonrasına aktarabilirsiniz. Bu suredeki rapor parası maasiniza göre hesaplanıyor bunu en iyi sgk dan 170 i arayarak öğrenebilirsiniz. Kamuda çalışıyorsanız genelde maas kesintisi olmuyor toplu para almak yerine.
MHA21 AlEs bende pazar günü 32 hafta oluyorum pazartesi gidip rapor alacam inşallah bir sıkıntı çıkmaz
Hazal_hazar AlEs dogumdan once 2ay dogumdan sonra 2ay 32 haftada calisir raporu alip 37 haftaya kadar calirsan izin bu sekilde para ise kurumun ibraz ettiginde dogumdan sonra aliyorsun ama nezaman bilmiyorum kurumun saglik isleri ve insan kaynaklarina raporunu vermelisin