Grknsna 25 haftalıgım aynı sorun bendede var.Artık delirme seviyesine geldim uyuyamıyorum ,yemek yieyemiyorum,günlük yaşamımı cok fazla etkiliyo.Kalbimde biseymi var diye kardiolojiye gittim bisey cıkmadı burnumda bogazımda biseymi var dedim kbb ye gittim ondada bisey cıkmadı.Tamamen hamileligin verdigi hormonlarla alakalı dedi doktor.Bunun yanında birde sıcaklar bastırıyo iyice içinden cıkılmaz bir hal alıyo.Allah yardımcınız olsun gecmis olsun