Dün kontrolden sonra birazcık dolaştım öyle geldim eve ondan beri aşırı bel ağrım var gece yatirmadi bile ya sağa sola dönerken tamam gebelik öncesinde de vardı ama aşırı siddetlenmeye başladı artık dün gelir gelmez duş aldım tutulmayım diye ama şu an yine ağrısı var ha yürütmeyecek şekildeydi akşam ağrısı oturamadim yatamadım yuruyemedim şu an yine hafif yürütmüyor nasıl geçecek normale dönmek istiyorum ama napacagim bilemiyorum öylece nasıl yatacağım hiç bişey yapmadan 😢😢