Gnc824 Merhaba, en az ilk 6 ay kadar bebek yanımızda olacağı için anne yanı ahşap beşik aldık, şifonyerimi boşaltıp onun kıyafetlerini koydum.
Sonrasında anne yanını kademe düşürerek 3-4 yaşına kadar kullanabilirim diye düşündüm. Sonuçta çok güzel çocuk odaları var ama bakalım çocuğumuzun zevki ne olacak, 3-4 yaşından sonra odasını kendisi seçebilir.
İlla oda olacaksa kendiniz tasarlayıp sitelerdeki mobilyacılara da yaptırabilirsiniz tabi ki