Symsyl Kızlar çok hafif midem aç kalsa mide yanması oluyo Bi kaç gündür bu belirti mi?Yumurtlamadan sonra 12. Gün bugün normal gebelik testi yapsam çıkar mı?
ilkgozagrimhavinim Symsyl belirtiler en erken 5 6.haftalarda başlar canım. Adetinin gecikmesiyle yani. Eğer gecikmediyse bekle gecikince test yap bence.
Zeysezer Symsyl belirti için henüz erken. Ben yumurtlamadan 14 gün sonra kaset testte öğrendim iki gün daha bekleyip yapabilirsin dilersen
Fv3 Symsyl benim kaybettiğim gebeliğimde 12.gün erken gebelik testinde çok silik çizgi çıkmıştı. 2 gün daha bekle bence varsa çok geç döllenme olmadıysa çıkar canım
Fatma_veysel25 Canım yunurtlama gününe bakma adetten çıkınca ilk 1 haftayı değerlendir sana tavsiyem 😊
Meryemce92 Symsyl Yumurtlama gününü de sayarsam yumurtlamanın 12. Günü kanda çıktı benim. Bi test yap istersen yada adetin gecikmesini bekle.
Meryemce92 Symsyl Bende göğüs ağrısı çoktu bide iğne batar gibi ağrılar oluyordu içimde. Umudunu kaybetme inşallah dilediğin gibi olur herşey 🙏