iro 22 haftalıktık covid olduğumda, kullandığım multivitamin, d vitamini ve demire ilave olarak oksapar kan sulandırıcı iğne ve redoxon c vitamini kullandık. Zaten başka yapılacak bir şey yok demişti doktorum. Çok şükür ben hafif atlattım bebeğimde de bir sorun oluşmadı o etkilenmemiş zaten genel olarak bebekler etkilenmiyor. Allah şifa versin canım 🌸