Kızlar 32+2 haftalık hamileyim dün kontrole gittim bebek ekranda hep uyuyordu doktorum gayet iyi olduğunu söyledi bisey olmazsa 8 ağustos yaparız sezaryan i dedi ama bebeğim butun gece hareketsiz di normalde gece uyuzmazdi zaten hep dönüyorum yatakta bu sefer hiç tik yok şimdi elimle yokladım falan harakat yok acaba haftasına gore normal mi ben mi abartıyorum haftaya çarşamba kontrolüm yoksa doktoru arayıp haber versem mi birde yatarken bacağımı kaldırınca vajinada ağrı oluyor yanmalı şekilde dün sormayı unuttum arada aşağıda açılma oluyorda bacağım kavuşmuyor gibi demiştim bebek büyüdü normal demişti ama lütfen bilenler aydinlatabilir mi tesekkurler