Merhaba anneler, ben 6 haftalık gebeyim dün bebeğimin kalp atışını dinledik doktorumuz her şeyin yolunda olduğunu söyledi.Bugün sabah uyandığımda çamaşırımda serçe parmağımın yarısı kadar kahverengileşmiş bir kan lekesi gördüm.Çok panik yapmış durumdayım yaşayanlar varsa lütfen yardımcı olun :(