Sevdelibol 24derya_11 24derya_11 benim aynı şekildeydi riske atmadım 40 gün once spinal sezeryan oldum ilk 5 gün zordu ama geldi gwçti canımm suan hatırlamıyorsjn bile en saglıklısı ne ise o olsun
Cutie 24derya_11 bu durumda vajina darlığı normal doğumu zorlaştıran birşey midir? Çati darlığı ile arasında ne fark vardır acaba? Doktor tam olarak ne dedi size
Aselminaaa 24derya_11 anladim acaba kizlik zarin yirtilmamis olabilir mi esnek oldugu taktirde yirtilmamis olabiliyormuş hic bilgim yok cnm bu konuda
mutlulugunadi_bahar 24derya_11 merhaba Geçmiş olsun doğumunuzu yapmışsıniz gözünüz aydın. Bugün kontrolde dr da aynı şeyi dedi. Mecburi sezeryan olacağım. Bebiş kaçıncı haftadaydı birde şimdi nasil oldunuz toparlanabildiniz mi?
24derya_11 mutlulugunadi_bahar bnce bnm gibi normal doğum deyip diretme bn öyle istiyordum bi aty boyunca normal sancı çektim sezeryan günü de 5 6 saat doğum sancısı çektim bebeğimin suyu kalmamıştı oğlumun kafası ödem tutmuştu
mutlulugunadi_bahar 24derya_11 geçmiş olsun iyi olmana sevindim… Benim bebişte tam 39. Haftayı dolduruyor öyle gireceğim sezeryana
mutlulugunadi_bahar 24derya_11 özel olacak ama istemezseniz yazmayın. Ilişki esnasında da sıkıntı oluyor muydu sizde de? Dr çatı muayenesi yapar yapmaz ilişkide senin çok ağrın acın olur dedi bana da.
mutlulugunadi_bahar 24derya_11 aahh kuzum inşallah şu an bi sıkıntınız yoktur. Yok riske atamam bu durumu zaten dr anlattı kanala girerse ve sancin gelirse sezeryana dönmek zor oluyor diye o yüzden cts yapacağız.