24derya_11 devam eden nişanının rengi nasıl benim sark sümüksüye döndü gelmeye de devam ediyor fakat sancım falan yok çatı muayenem falan yapılmıştı doktor gayet uygun falan demişti ama doğuma daha var gibi gözüküyor demişti biraz uyaracam sancın olsun diye falan dedi bu dediklerimden 2 gün sonra nişanım geldi dün hafiften gece falan sancım var gibiydi ama şuan hiçbir şey yok belirsizlikten kafayı yiyecem kaynanam da bizde kalmaya başladı çok rahat da değilim