turkanay aysenihat gayet çok güzel diyorlar benim iki eltim ve bir kac arkadaşım da orda doğum yaptı çok memnun kalmışlar bende orda doğum yapacam inşallah
Metar turkanay doktorunuzun adını ögrenebilir miyim? Bende 29 haftalıgım ama doktorumdan memnun değilim hastane arıyorum acıkcası
Metar aysenihat sizin gittiginiz bir doktor varmı ayse hanım esenlerde önerir misiniz? Bende 29 haftalıgım doktor degistirecegim arayıs halindeyim
aysenihat Metar yok daha o hastaneye gitmedim ama etrafımdakiler önerdiği için size de bi soruyum dedim evime de yakın