Umudumbitmedi Kızlar ilk gebeliğim 19+1 deyiz kız bebiş 16. Haftadan beri akşamları bazen bişeyler oluyo gibiydi ama 4 5 gündür hiç tık yok sanki gazımda var biraz anlayamıyorum doktor 20. Haftadan snra başlar demişti ama telaş yaptım normal mi hissetmemem 😫
Meliiil23 Umudumbitmedi bikac gune kadar hissedersin canım içerde o hareket ediyordur benimde öyle oldu 20. HaftamdA hafif hafif hissetmeye başladım şimdi baya hissediyorum maşallah 🤗💙
Burcu_NFUE Umudumbitmedi 27 haftalığım bir gün hissedip bir gün hissetmediğim oldu hele sizin bebiş daha küçücük o hareket etmede siz hissetmezsiniz gayet normal hissetmeseniz 30 . Haftaya kadar böyle durumlar çok normal telaşa kapılmayın ama içinizi rahatlatmak için sağlık ocağına gidip kalp atışlarını dinleyebilirsiniz 💐
Minigimgeliyor__33 Umudumbitmedi ben 21e kadar hissetmiyordum sonra maşallah hiç durmaz oldu hala öyle endişelenme 🥰
ayse29 İlk cocugumda 21 de filan hissetmistim ikincide gercekten erken anlasiliyor 17de pit oit basladi simdi 19dayin hissediyorum.ama bu bebekten bebege degisiyor korkmayin.en gec iki haftya net hissedersnz ☺️