Bbebegimibeklerken Kızlar özel muayenehaneden aldığımız rapor geçersiz sayılıyormuş iş yerinde nasıl rapor alıyorsunuz özel doktora gittiğinizde nasıl onaylatıyorsunuz kontrolüm var iş yeri rapor al dedi bu doktora ilk defa gidicem bilmiyorum hiçbir şey
Nurtrky Bbebegimibeklerken benimki kabul ediyor sorun olmuyor ek olarak rapor almak zorunda değilsiniz sizin zaten kontrol izin hakkınız var doktordan o gün oraya gittiğinize dair yazı almanız yeterli olur rapora zorlayamaz iş yeri sizi
Vildan51 Bbebegimibeklerken Bende özel muayenehaneye gidiyorum.Doktorunyazdığı ilacı parayla alıyorum devlet ödemiyor.Raporu geçmiyor.Ben aile hekiminden alıyorum raporu.Az bir gün ise alırsınız sorun olmaz.10 güne kadar verebiliyor aile hekimi
Pelit7 Bbebegimibeklerken Doktorumun özel muayenehanesine gidiyorum ama aynı zamanda kendisi Ege üniv. Hoca raporu muayenehanede yazıyor egede rapor bölümünden düzenletiyoruz. Sizin doktorunuzda eğer üniv. Hastanesi veya devlette görevli değilse doğum yaptırdığı bi özel hastane muhakkak vardır o hastaneye yönlendirir sizi ordan rapor alırsınız🌸
Aylinsemih Bbebegimibeklerken ben özelden alıyorum (mesela doktor 1 ay rapor yazalım diyor) danışmaya gidiyorum ordaki kızlar sisteme işliyor 2 tane kaşeli kağıt veriyor birini işyerine bırakıyorum 32 haftadır böyle ama klinik teki doktorlar rapor yazamıyor malesef ilk gittim doktor klinikteydi rapor yazamiyordu
Annecibebekler Devlet Hastanesi veya Araştırma Hastanesine git, herhangi bir doktora söyle, yardımcı olur rapor için. SAT (Son adet tarihi)'a göre 32+0′da alın raporunuzu
Bbebegimibeklerken Annecibebekler aylık periyodik kontrol için istiyor iş yeri çalışamaz raporu değil yani
Bbebegimibeklerken Vildan51 teşekkür ederim peki aile hekimi bir ay içinde 2 kez rapor verebilir mi ben 5 gün kadar aldım geçen hafta yarın 1 gün için verir mi
Bbebegimibeklerken Pelit7 ay çok teşekkür ederim aradığım cevap bu işte çok sağolun anlaşmalı hastanesi var 5 tane falan oraya yönlendirir o zaman doktor 😊
Pelit7 Bbebegimibeklerken Rica ederim kendi adı geçmese bile diğer doktora yazıyla yollar sizi ordaki herhangi bir kadın doğumcu yazsada olur🌸😉
Arzuska Doktorumun özel muayenehanesi var, eski çalıştığı hastanedeki doktora yönlendirdi onlar yazdı benim raporumu 32. Haftada çalışabilir için, bu şekilde de yaptırabilir doktorunuz. Kendi yazdığı geçerli olmaz