Hanımlar merhaba 37+6 haftalık oldum pazartesi 38+3 te sezeryan doğumum var. Gebelik tansiyonum var ve dün hep 14/9 15/9 seyretti alfamet kullanıyorum günde 4-5 tane. Bu sabah kalktım ve ellerim parmaklarım bileklerim aşırı şişmiş ellerim acıyor ödemden korktum açıkçası preeklampsi riskinden. Doktora yazsam mi acaba bu kadar ödem normal midir ? Bileğimdeki bileklik sıkıyor resmen bileğime yapışmış normalde oynar elimde.