Cicilibicili Fatmaaaaa123 ben doğuma kadar göbekten vuruldum. En güzel yer orası valla. Kol bacak biraz can yakıyor
Umudumbitmedi Fatmaaaaa123 bende 19 haftalığım bu zamana kadr göbekten vuruldum sadece dr doğuma kadar vurulabilirsn dedi kol bacak vuramam bende🤷🏻♀️
Nry0682 Fatmaaaaa123 hayır hicbi sorun olmaz neresi kolay geliyosa ordan vurulmalı.Ben kol ve göbek karışık yapıyorum..göbek gerildikce biraz zorlanırsam diye düsünüyorum 25 haftalıgım.
Burcu_NFUE Fatmaaaaa123 en iyi yer göbek çevresidir . Hem bebeğe daha yakın hem dağılımı yağ tabakası fazla olduğundan daha hızlı göbekten vurmaya çalışın zira kol bacak bebek için olasan etkili olmayabilir
Alizel Göbek büyüyünce gene göbek deliğinden üç parmak uzağa mı vuruyorsunuz yoksa göbek deliğinden 1 cm uzağa mı?
beybisi26 Burcu_NFUE doktora sordum farketmez aynı etkide göbekten direkt bebeğe giden bişey değil damarlardan kanı etkileyen birşe dedi etkisi her yerde aynı ama acı olarak göbek yağlı olduğu için daha az acıyo bacakta öyle kollar çok açıyor
Buse_ea Bende göbek ten vuramiyorum 13 haftalık hamileyim sürekli kol dan vuruyorum ikinci kızım da da aynı kol dan vurmuştum sürekli
kirpapatyasiii Fatmaaaaa123 yok olmaz oğluma hamileyken bende hep göbekten vurdum sıkıntı olmadı. Şuan koldan vuruyorum ama hem apandisit ameliyatı oldum hemde ikisinin arasında kısa diye sanırım karnım acımaya başlamıştı öyle sıkıntım olmasaydı karından devam ederdim